Merhabalar. Bebeğim 38 günlük. Yatakta uyumuyordu onu geçtim artık kucakta uyutuyordum. Ama şuan ne yatakta ne kucakta uyuyor. Gazlı bir bebek. Gaz damlası kullanıyoruz tabi ne kadar işe yaradıkları tartışılır. Sancisi yokken de uykuya direniyor. Atak haftasında olduğu için böyle olduğunu düşündüm. Ama bakiyorum atak haftalari muhtemel dogum tarihinden hesaplaniyor, Ona gore biz 2. Haftamizdayiz ve en sakin donemimiz 😄Bu durum neden boyle , degisir mi ? Atak haftasi illa 40. Haftadan mi hesaplanir?