Aayyssnnrr Ben 2016 da yakalandım bu rahatsızlığa. Benimki kilo değilde üzüntü ile geldi. Babam kanserdi. 1,5 yılda diyetisyen endokrin vs ile ancak düştü. Glifor kullandım. 5 kg da öyle gitti. İyice zayıfladım. Diyetisyene kilo için değil sağlıklı beslenme programı için gittim. Babam vefat etti. Üzerinden işte 5-6 ay geçti düştü direnç. Bu hastalık ne ile geliyorsa onunla geçiyor. Bu yıl hamile kaldım. Şekerden dolayı 9 yıl bekledim karar veremedim bebeğimde olursa yada kilo artarsa ne yaparım diye. Çünkü gebelikte insüline geçiliyor 26.haftada. İnanamadım şekerim yok oldu gebelikte. Bebek mucizesi. Doğum yapalı 4 ay oldu. Stres yorgunluk vs derken geri geldi rahatsızlık. Şimdi günde yarımşar olarak alıyorum gliforu. Yani bu ömür boyu boynumuzda. Hep dikkat etmemiz gerekiyor. Aday olarak yaşıyoruz. Asla geçmiycek. Açık verdiğim an hortluyor. Çok geçmi olsun sizede. Bu arada yılda 1 kez tün organlarınıza baktırmanız gerekiyor. Organlara zarar verebiliyor.