Ronayliya duru granülle yıkıyodum şimdi dalin sıvı aldım birde yumoş markasının bebek yazan yumoşunu aldım efsane kokuyo bebeğimin kıyafetleri tavsiye ederim birde leke yoksa yüksek derecede yıkamayın yüksekte yıkıyosanız beyaz renkli ayrı atın birde mendiller var renkler karışmasın diye makinanın içine atıyosunuz internetten bakın isterseniz