Merhaba hanımlar🌸 kızım çok zayıf olduğu için bu kıyafetlerin hiçbirini ayında giydiremedim çünkü nereden baksanız kilosu ayından 3 ay eksik çok zayıftı olmuyordu kıyafetlerin bazılarının ayı 6 ama kalıp olarak bollar eee kışta geldi kızımda büyüdü artık bunlar elimde kaldı bari satayım dedim yaza bu aylara denk gelen bebişler vardır belki☺️ Fiyatlarını da yazayım kızlar☺️🌸 kıyafetler yıkandığı gibi dolabında duruyordu hanımla tertemiz 2 ürünün daha etiketi bile duruyor☺️

6-9 ay 40 TL

6-9 Ay 30 TL

6-9 Ay 45 TL

6-9 Ay bu ürün hiç kullanılmadı kızlar etiketi duruyor. 45 TL

Bu ürün kışlık keten elbise 6-9 ay 35 TL

kızlar bu elbise de tam sonbaharlık 35 TL

45 TL

35 TL