Senem1234 Banu- mama ve meme iken öyleydi. Bunarada doktorumza sordum. Ne zaman isterse ver dedi. Vallahş bende anlamadım. 😃
Senem1234 milasuna sizde de aynı problemler oldu mu peki ? ne kadar sürdü ve herşey normale dönüyomu 😀
Senem1234 Hafsa12h bizimde aklımıza o geldi biyandanda daha cok erken diyorum. Umarım gecer bi an önce
Hafsa12h Senem1234 3 ayliken benim kziim cikarmaya basladi 5 de ccitlatti erken cikmasi cok kotu insAllah duzelir
milasuna Senem1234 biberon tutmadı kızım zaten meme reddi oldu emmek istemedi sağıp kaşıkla içirdim uykuda emzirdim 1 ay sürdü uyumak istemiyordu direniyor Du ebepsiz ağlamaları vardı sonra kendiliğinden geçti ama zor bir süreç
Senem1234 Hafsa12h ay okadar erken cıkartması evet cok zor 😞. Siz atlatmıssınız ne güzel darısı bize inşallah 🙏