Aycahanim çok kabızsa çıkmamış olabilir canım zorla çıkarsa da poposu çatlar Allah korusun doktoruna danışıp duphalac şurup istesen biz öyle kurtulduk kabızlıktan kabız olunca iki gün veriyorum uzun süre kabız olmuyo bi dene istersen kaka sert olunca fitil eziyet oluyo bebeğe