laura_ Test yaptım negatif çıktı çok net yani peki yanılma payı yoktur değil mi ?negatif çıkıp sonradan hamile olduğunu öğrenen var mı ?
Linaa13 laura_ benim negatif çıktı ilk yaptığım test bir kaç gün sonra tekrar yaptım bu sefer pozitif
Tirtilinannesiii laura_ benim 10 gündür gecikmiş ödüm kopuyor. Bende dört gün gecikmeyle sağlık ocağına kan verdim negatif çıktı da acaba erken mi yaptım testi? Bilgisi olan var mi. Kan testinde kaç gün sonra belli oluyor
SedaMeyra laura_ kizim 18 aylikken gam gamina 24 gun geciktim 4 defa test yaptim negatif.3 lu kombo korunmama ragmen deli olmuştum. Sonuc 24 gun grcikmeyle regl oldum
laura_ Alina16 ya ne bileyim her bir gün geçsin nasıl stres oluyorm bide snaki hamileymişim gibi belirtiler ortaya çıkıyor çok düşündüğümden herhalde
Deletedmom5284 Benimde 2 gün ileri yada 2 gün geri kaydığı oluyor, bazen 4 gün geçtiği oluyordu, normal yani
SedaMeyra laura_ dogurdum zaten 4 kere test yaptim doktordan randebu aldim 3 hafta sonra vermisti yasadigim yerde hmn kn testi doktor muayenesi oluyor mlesef.
Caglarass laura_ Ben varım 😅 9 gün testte hiç bişey çıkmadı 10.gün aşırı silik çizgiyle öğrendim hamile olduğumu 😂
kaansmom laura_ bunu bende merak ediyorum 15 gün olucak geciktim 2 kez test yaptım 3-4 gün önce negatif . Regl nasıl olabilirim diye post açıcam artık😭
Darkrosewater laura_ kızım 10,5 aylık adetim bir hafta gecikti 8. Gün oldum düzgün korunuyorsanız korkmanıza gerek yok ayrıca Doğumdan sonra düzensiz adet olmak normal fazla endişe etmeyin