Merhabalar,
Kızlar covidde yarın 14.günümüz doluyor. Pozitiftik. Eşim işinden dolayı test verecek. Benm de vermem gerekiyor mu ? 14 gün sonunda hala pozitif olma ihtimalimiz var mı? Şikayet olarak bişey kalmadı. Sadece benm sesim tamamen düzelmedi. Az bişy değişiklik var ama haricinde hiçbişeyimiz kalmadı. Çok şükür.