Pembepanjurluevli Hanımlar başlıkta yazdığım gibi dün bebeğim sıcak ve soğuk ortama bı kaç defa girip çıkınca üşütmüş. Bugün balgamı var burnu akıyor. Baygın halde sürekli yatıyor. Ateşi yok. Hastaneye götürmedim. Ne yapmalıyım lütfen yardımcı olun.
Ezo44 Pembepanjurluevli hastaneye götürün benim bebeğim de öyle olmuştu 1 hafta hastanede yattık bronşit olmuştu