Serranin_annesi ben doğumdan 3 gün sonra güzel bi korse aldım hergün takmak için çok hevesliydim göbeğim kalmasın istedim. Ama Haziran sonunda doğum yapmıştım temmuzda taktığım korse beni pişik yaptı. Sırtım göbeğim kaşımaktan parçalamak istiyordum artık. Çıkardım attım bi köşeye dahada takmadım. 4 ay oldu doğum yapalı Göbeğim minicik kaldı önceden de vardı zaten o . İyi ki eziyet etmemişim kendime diyorum 😀