Berken Kızlar gaz yapmaması için ne yemek hazırlıyorsunuz tükendim artık herşeye gaz yapıyor diyorlar. Deneyip sütünüzün arttığı gaz yapmayan yemekleri yazar mısınız fikir olsun
Thesra Berken Valla canım ben gaz olmasın diye makarna pilav tavuk et bunların hepsi baharatsız şekilde tükettim patates yemeği felan ama ne kadar dikkat etsende gaz oluyor hatta gazda değil sindirirm sistemi gelişiyor bebeğin aslında o yüzden bol bol su ve her yemekten sonra kimyon veya yemeklerin üstüne dökerek ye😘😘
NurR Berken bende öyleydim şunu yemiyim bunu yemiyim ne yaparsan belli bi döneme kadar çekiceksiniz o gazı maalesef biraz rahat bırakmak gerekiyor onu anladım valla her altını değiştirdiğinde bacaklarını bisiklet sürer gibi hareket ettir bacaklarını karnına bastır bide çok iyi geliyor ben korkuyordum yapamıyordum ama yapınca işe yaradığını gördüm tavsiye ederim
UmayNil Berken bebeğin bağırsak florası henüz oluşmadığından ne yeseniz gaz yapar. 2-3 aydan sonra normale dönmeye başlıyor bebekler. Yine de nohut fasulye gibi şeylerden uzak durarak herşeyden yemeye çalışın, yemeklere kimyon atın, rezene çayı için faydası oluyor.
Meliksahinannesi Berken yemeklere biraz bolca kimyon atarsan tabi tadı bozulmayacak şekilde gaz olsa bile rahat çıkartıyor. Birde aceleci davranma UmayNil dediği gibi olduğu için gaz önleyici değil rahatlıkla çıkarıcı şeylere odaklan Dr sorup gaz hareketleri yaptırabilirsin biz çok faydasını gördük.
Berken [bilinmeyen] yaa nekadarlık oldunuz bir aylık daha oğlum bi kaç gün çok ağladı içim gidiyor öyle olunca
Berken Thesra ne yiceğimi şaşırdım artık okadar dikkat ediyorum yinede gaz var aç kalıyorum nerdeyse Çok teşekkür ederim 💐
Thesra Berken Aç kalma hiç ye istediğini herşeyin üstüne kimyon dök azaltıypr bir nebzede olsa çok gazlıysa bebiş sam simplex çok iyi geliyor gaz damlası
Berken [bilinmeyen] bizim 15. Gün gazı başladı ve bazı geceler okadar çok ağlıyorki dikkat etmesem nasıl olur kim bilir
Belgokayse Yemek değil de kuru nane den çay demleyip için birde çocuğa 1 çay kaşığı da 1 tatlı kaşığı verin bebeğinizin büyüklüğüne göre çok faydası oldu bizde
Rabia88 Berken ne yaparsanız yapın gaz yapacaktır ama yemek yerken bir çay kaşığı kimyon eklerseniz iyi gelir rezene de icebilirsiniz. Komposto düzenli beslenme uyku, tavuk, bulgur, dereotu ve petibor bisküvi sutu arttırır.
Gurbettebianne Berken ilk günden beri herşey yedim canım ben . Ama en çok gaz yapan şeyler bol kimyonlu yedim . Gaz her şekilde oluyor
Bilge Berken Canım her yemeğin yanında mutlaka kimyon tüket. Ben kimyondan nefret ederim ona rağmen hergün bir tatlı kaşığından fazla ağzıma alıyorum üzerine su içiyorum mecbur. Çok sakındım yine oluyor o yüzden vazgeçtim herşeyi yiyorum valla
1PrensAnnesi Berken ilk 3 ay mercimek nohut dışında herşey yedim sonra onlarıda yedim çünkü öyle devam ederse bağırsakları hassaslaşacaktı