Kızlar kızım düzenli bazen 1, bazen 1,2 saat aralıkla emiyor ancak kimi zaman memede kimi zaman da bi 15 20 dakika sonra kusuyor ama kusma ki ne kusma 😭 hem süt kesiği şeklinde bazen de bildiğimiz taze süt. 3 doktora götürdüm 2si reflü normal kilo alımı gayet iyi dedi 1 tanesi sürekli gittiğim doktor ise 2 saat Aralık ile emzir diğer sütü sindiremeden yeni süt eklendiği için böyle olur bu kısır bir döngü dedi. Doktorum değerli bir insandır (İstanbul medilife ali musevitoğlu bilen bilir) sözlerine uymaya çalışıyorum ama kızım durmuyor sürekli harıl gürül memede 😭 bunun için bir emzirme danışmanı ile görüştüm o da hayır bebek her istediğinde emzirilmeli diyor çok çaresiz kaldım ya napıcam bilmiyorum. Artık kızımın üstünü degişmekten, kendim kusmuk ile duş almaktan, günlük makina açmaktan ay bayılazaaammm😭