Benımde bebeğim 2 aylık 4 günlük bizdede o cıktı doktoru fark etmedi ben farkttm söyledim ilk yok mok dedi bize sonra Kendısıde dedi evet sola cekiyo kafasını fizik tirehabilyasyondan bi randevu ayarladı carsamba götürcem cok nerak edıyorm ve cok endişeliym kötü bişey derler diye yatış pozisyonuna 1 aydır dikkat edıyorum ama. Kafamı cok kurcalıo