Prensescik Gündüz gece sütüm güzel akşam üzeri olmuyor mecburen mama veriyorum 1 seferlik 20 gunluguz sütümü artirmak için ne yapabilirim normalmi bu durum moralim bozuluyor çünkü
Ah_neredeee_vah_neredeee Prensescik Benim de öyle oluyordu .. artık bedenin yorulduğu saatler bence yavaşlıyor diy edüşğnüyorum . Ama arttırmak için bilinen şeyler var . Yulaf , yeşillikler , kuru meyveler , rezene , boza , mayalı gıdalar
NilMomm Prensescik bende öyle olduğunu düşünüyordum doktorumla paylaştım. Sağıp bakmamı söylediğinde miktarın iyi olduğunu söyledi. Lacmix diye bi takviye edici ilaç önerdi. O iyi geldi toparladı sonra. Bide yetmediğini düşünüp daha da geri itme sütünü. Yettiğinden emin ol 😊 bol sütlü emzirmeli günlerin gecelerin olsun 🥰
pandemibebegi Prensescik Siz yok zannediyorsunuz ama vardır an olun. Akşama kadar durmadan rmdikleri için boşalıyor göğüs. Dolmuyor ama bebek çektikçe geliyor. Benim de öyle olurdu stres olurdum yok süt diye. Bebeğim gayet o yumuşak göğsü emip doyar uyurdu. 😊
ftm29 Prensescik benim de aynı oluyor ve ben de bu duruma çok üzülüyorum, bebeğim de aynı sizinki gibi 20 günlük
Prensescik NilMomm sağol canım belki yetiyordur bilmiyorum ama sürekli araninca az olduğunu düşünüyorum
Caganbey Prensescik 20 gunluk bebek tabiki de devamli aranacak cunku migdesi kucucuk ve cok sık emmek istiyor.
Prensescik pandemibebegi belkide canım sıkınca akıyor zaten koyu şekilde gündüz ki gibi bol gelmeyince yetmiyor zannediyorum
pandemibebegi Prensescik sıkınca akıyorsa vardır merak etme birikmiyor sadece . Bir de öyle boşken emince yağlı süt geliyor ondan koyu . 😊
kutaysmom Prensescik bestlak damla da kullandım, malt içecekleri de içtim. Bi faydasını görmedim. Inanın herşey psikolojik. Bol su, dereotu, kimyon-anason-rezene karışımı çay (hem gaza da iyi gelir) bunları tüketin.
OzgeOzkan Prensescik Bestlak faydasını gördüm alabilirsiniz. Bir de Dilruba hanımın çayı ile tableti var onlardan da çok fayda gördüm.
ftm29 Prensescik ben de mi alsam acaba, çünkü hep doymuyo diye mama yapıyorum geri bu sefer de içim cız ediyo
oykus Aynısını aZ önce yaşadım ,🥺 gündüz sütüm iyiydi ama sürekli emiyor. Az önce emzirdim sabahki kadar dolu dolu süt olmadığını fark ettim. Bebeğimde aranınca mama yaptım 🤦🏻♀️
Mavi2021 Prensescik geçenlerde burada bir anne yazmıştı belki okur bunu Allah bin kere razı olsun ondan ayrana süt mısır karistirip yiyormuş çok süt yapiyormus ve daha dün denedim ( konserve mısır ile denedim yine de oldu )bu sabah inanamadim göğüslerim catlicakti resmen mutlaka bende tavsiye ediyorum gün içinde iki üç kase yiyin tadı da çok güzel oluyor
Nisa2121 Mavi2021 nasıl yapıyorsun canım. Ayrana süt mü katiyosun. Ne kadar miktarlari ayrıntılı yazz.
130717 Prensescik valla aç kalmayın yiyin sürekli bişeyler atıştırın. Benim de yemeğe babamızı bekliycez diye yemiyordum süt azdı. Ağzımı boş koymuyorum yedikçe de süt oluyor
Nurse42 Prensescik oğlum 10 aylık olacak neredeyse benimde yok gibi hissediyorum solgarın b12 sini aldım daha kargoda ama gelince işe yarar inşallah
minikmelegimmmm Prensescik ya aynısını ben yazacaktım 46 günlük bebeğim aksam 8den sonra sütüm çok azalıyor bestlak alayım dedim eczacı önermiyorum dedi sindirimi zor bebek için diyor öyle mi sizce
Cigdemss minikmelegimmmm ben kullandım çok etki olmadı bebeği bilmem ama bende aşırı gaz oldu. Süt yapan tek şey bol su dinlenme ve emzirme. Birde 3 öğün yemek
Kerem-inAnnesi Prensescik tam tam tammm zamanı olan incir (yemiş) harikaa bir süt yapıcı.. Bol bol al evine ve bol bol ye öyle 1 2 tane değil.. Ben şok oldum yedikten sonra göğüslerim hep taş gibi oluyor
demir1717 Prensescik Normal bir durum.Akşam üzeri artık geceye yaklaşıldığından, bebek için yağdan daha yoğun süt üretilir.Gündüz sudan daha zengince olur ve bunu vücut dengeler.Bebeğinizi döndüre döndüre emzirin,bir de çok bilinen rezene yanlışından da uzak durun.Normal beslenin,stres yapmayın.
Emirinannesiiiiiiii demir1717 ben rezeneli tüketiyorum. Nasıl bir yanlışlık var açıklaya bilirmisiniz?