Merhaba annisler nasılsınız benim 1 ay 12 günlük kızım var sizler kaç saatte bı emziriyorsunuz biizm başta sariligimiz vardı 2 saatte yada daha sık emzirdim hala devam ediyorum en geç 2 saatte bir emziriyorum sizler nasılsınız bu gece mesela uyumuşuz saat 10 da emmisti bı uyandım saat 2 normalde oda kalkar ağlardı bende uyanirdim sonra bı vicdan azabı çektim çok kötü oldum 🙈😓 ama aciktigi zaman ağlıyor bagriuor 🥴