Erdemir Kızlar bugün 1 aylık aşı oldu ama uyuyor uyanıyo emiyor uyuyor bide bacağını titrettiriyo vurulduğu bacağı gerilince titrettiriyo sizdede oldu mu
Teemo07 Erdemir bacak titretmesi o aylarda normal, aşıyla ilgisi yoktur. İlerleyen aylarda bırakıyorlar yapmayı. Uyuyup uyumadı belki mayıştırmıştır ama yine 1 aylık bebegin uyanıklık süresi zaten kısadır. Daha cok uyuyarak vakit geçirirler. Ondan olabilir.
Sedabade Erdemir normlade 9. Ay asisi yok ama saglikb akanligi 1 doz kizamikcik asisi eklemis ama kizim 17 aylik suan 9 aylikken kalmamisti o asi doktorumuzda gerek yok zaten 1 yasinda yapilacak disarida cikarmiyosaniz zaten sorun olmaz demisti o yuzden yaptiramadik ama diger ozel devlet butun asilarini yaptirdik