Cakiltanesi Prensescik ayyy benimde canım çekiyo 2aylığız bizde ama korkuyorum yaa temiz olmazsa diye. Sonra ilaç kullanmam gerekirse emziremem diye yiyemiyorum. Yoksa şöyle uykuluklu falan bi atom olsa yanında acılı şalgam 🤪🤤
BenMathilda Prensescik Ablam yemişti bebeğinde alerji vs olmadığı halde, bebeğin dışkısinda kanama olmustu.
Cakiltanesi Prensescik canım kokoreç zaten bişey yapmıyor. Temşz değilse kıl kurdu yapıyor onun ilacıda bir nevi zehir gibi bişey emziremeyiz sonra bebeklerimizi ilaç kullanmak zorunda kalırsak
Tobby19 Prensescik yer yer birşey olmaz😬😬 ben hastanede bebeğimin doğum gününü kutlayıp pasta kesip üstüne döner yemiştim😂😂 yani 7-8 saatlik lohusa bunları yediyse 20. Günlük de yer diye düşünüyorum😬