Efesemirsmom Kizlar bugun biontech 2.doz aşı oldum da bebegim cok huzursuz bir de ishal gibi kaka yapti iki kere. Atesi de hafif 37 gibi. 36 gunluk bu arada.. asidan mi oldu acaba diyorum. Asi yaptiranlar sizde boyle bisey olmus muydu
Sevdamavi Efesemirsmom ben 2 kere yaptırdım kuzum kızım da bişe olmadı ama aşıdan beş saat sonra emzir dedi hemşire ilk sütünü de sag dök dedi öyle yaptım
Efesemirsmom Sevdamavi bana hic oyle bisey demedi hatta tam tersine emzir daha iyi antikorlar bebege gecer demisti 🤷🏼♀️