Arsem Esratmca ateş yapıyormuş bizde ikisi de ateş yapmadı sizde de yapmaz inşallah ağrıda aşı yerinde oluyor biraz oralardan tutmaya dikkat edin
Ecrin21 Kaç aylık acaba bizde yapacaz da menejit için bi doktor 2 ayda yaptır dedi diğeri 3 sağlık ocağındaki hemşire de 5 dedi kafam allak bullak