Merhaba. Bir konu hakkında danışmak istiyorum. Ehliyetim var çok iyi olmasa da araba kullanıyorum. Bebeğim de 8.5 aylık hiç onunla tek yolculuk yapmadım hep babası oldu yanımızda. Şimdi ücretsiz izne çıktım çok sıkılıyorum evde. Diyorum oğlumu alıp arabayla çarşıya çıkabilir miyim. Pusetimiz vardı oto koltuğu alacağım ama nasıl yaparım kafam karışık. Kemerini bağlasam bişey olmaz değil mi arkada 🤔 bir de ağlarsa durmazsa yolda napayım panik ederim diye korkuyorum trafiği felç bir şehirdeyim çünkü 😒 tecrübe etmiş annelerden fikir almak istiyorum 😊 teşekkür ederim