Ya kızlar bi bebek sürekli ıkınırmı mama yerken ıkınıyor uyanıkken uyrken sürekli ıkınıyor ama gazını çıkaramıyor üstten çıkarttırıyorum ama alttan ayıptır söylemesi sanki bi tıpa varda çıkmıyormuş gibi o kadae ıkınmaya ben olsam çıkarım niye böyle oluyor tek bizde mi bu sorun acaba çok nadir pırt yapıyor bazen mama yerken filan ondan sonra hep sancı çekiyor 52 günlüğüz