Bebeğim 7 aylık bayadır ek gıda veriyorum ama artık cam rendeyi blendırı bırakiyim diyodum ki daha bırakmadan meyveli yoğurdunu hazırladım yine cam rendeyle ama bebeğim bazen güzel çiğniyo bazen emiyo ağzındakini yoğurdu emdi meyvesi kaldı ağzında biriktirdi mi naptıysa bi anda kaldı öyle nefes alamadı kızardı çok kötümoldum ya ekim ayağım titriyo hala su verdim sırtına vurdum eğdim koluma aldım falan anca yuttu ya artık ömrü billah bırakamam bu korkuyla blendırı falan ya nasıl büyüyo bu çocuklar millet eline nasık veriyo ekmeği meyveyi falan🙁