Mirac_21032019 Biz de yeni 2 aylık oldu evde mutlu her şey yolunda dışaro çıkınca çok ağlıyor, memede bile sakinleşmiyor. Farklı bir evde olduğunu anlıyor sanırım. Yabancılıyor eşim ve benden başka herkesi. Ama daha yeni yeni insan içine karışıyor ondan diye düşünüyorum. Bundan sonra böyle böyle alışacaklar