Bebeğim prematüre doğdu 2500 gr olarak, sarılık geçirdi 2100 e düştü, mamaya başladık sütüm geç geldi falan derken şu an 1 aylık olduk. 2800 gr olmuş. Çocuk doktorum 2800-2500= 300 gr almış olarak saydı ve ilk ay için çok az buldu. Ebemiz de 2800-2100= 700 gr almış olarak saydı ve az da olsa normal çok da kötü değil dedi. İlk ayda bu hesap nasıl yapılıyor anlayamadım 300 gr mı almış oluyor 700 gr mı ?