Betullnaz Ayazmiran biz ettirdik çok memnun kaldık ilk gün çok ağlıyor başka da ağlamıyor 1 haftada komple iyileşiyor tavsiye ederim
Gzmgzm Ayazmiran biz ettirdik 49 gunluk iken sadeve igne vurulurken bide klips cikarilirken agladi o kadar. Ilk hin cok az huzursuzdu doktor bu yontemin ates yapmayacahono soylemisti. Gercektende yapmadi ama her bebehin bunyesi bir olmuyor
Kubraunlu Bizde ettirdik sadece ilk gün bir kez ağladı o kadar 45 günlükken yaptırdık 10 güne iyi oldu tamamen