Jelibon88 1234___ acaba kızınızda bir gelişme oldumu benim oğlumda 3 yaşinda çok seçici yabancilarla konuşurken istemedigi birisiyle asla konuşmuyor
Zeyzeytu 1234___ merhaba kızınızın gelişimi şuan nasıl çok merk ettim. Bnm kzıımda 3 yaşında aynı anlattığınız gibi şu mutizim denilen şey kafamı karıştırdı. Destek aldnz mı?