Efehanhazal Kizlar ben sezeryan oldum 24. Günüm bugün gecen agda yaptim sanirim dikislerim zorladi simdi 3 gundur sarı iltihap akıyor dikislerimden kasınıyor birazda ne yapmaliyim doktoruma yazayimmi cekiniyorunmda
Gamziss573838 Efehanhazal Keske bekleseymişsin yaaaa nasıl acırrrr ayyy ilk günler ki acılarım geldi aklıma bide iltihap falan olduysa yeniden acı çekersin canım ama hemen ara doktorunu hemennnnnn
Muhasebeciana Efehanhazal keske once doktoruna sorsaymissin yada buraya ben 19 gunlukken doktoruma kontrole gittigimde agda ne zaman yapabilirim diye sordugumda en az 40 inin cikmasini bekle dedi ve 50-55 gunlukken falan gittim korkuma cok sukur bir durumda olmadi doktorunuza haber verin bence
1prens1prensesannesii Efehanhazal 19.günüö bugün. Ağda iyi cesaret valla.. Benim de dikişlerimin ipi görünüyordu bir de sivilce gibi beyaz şeyler oldu. Bugün gittim hafif enfeksiyon var dedi. Antibiyotikli krem verdi. Gitmeniz lazım doktora
Hck00 Benimde 24.günüm nasıl dayandınız acıya ben şuan hala ağrı yaşıyorum gerçekten iyi cesaret ettiniz🙈
Efehanhazal Hck00 doktora sordun once agda yapayimmi uygun sikinti olmaz dedi bende agdayu yapistirirken dikisimede yapisti yoksa birsey olmazmis offf insallah daha kotu bisey olmaz korkuylrun
Zhra_cil Efehanhazal Canım bence hemen doktorunu ara utanma ben de bugün 48.günüm hala gidemedim. Dogumdan sonra kontrol e gittiğimde doktor 40 günü gecsin öle git kuaföre nolur nolmaz demisti.