Zelihaa78 Ya dogurmadan önce hep terlerdim ama asla kokmazdi doğumdan sonra terledigimde koltuk altim iğrenç kokuo deodorant siktgm halde aynı bı öneriniz varmı acaba neden böyle oldum 🥺
Ygtakn Zelihaa78 benimde öle oldu canım evde 3 güne bir karbonat sürüyorum hem kararmayı önlüyor hemde kokuda yardımcı oluyor
Bebegim_34 Zelihaa78 bime vücut spreyi gelmişti doksanlar kokusu olarak geçiyor onu kullanmaya başladım eşim bile bu konu nereden geliyor dedi hep sıkıyorum adam keşke 4-5 tane alsaydın diyo
SedaMeyra Zelihaa78 dogumdan sonra ilk 3 ay cok kotu koktum gercekten ve benim terim kokmaz normalde. 4 aydan sonra geçti
Mommy_Bird Ygtakn neden 3 günde bir bi zararı mı var bende sürüyorum ama aklıma geldikçe gün içinde 2 3 kez sürdüğümde oluyor zararlı mı acaba o sebeple soruyorum
JackDaniels Ygtakn Karbonat ter bezlerini tıkadığı için uzun vadede zararlı oluyor. Bence tavsiye etmeyin ve kendinizde kullanmayın
mom1236 Mommy_Bird ben burada ve bir yerde daha okumuştum. Koltuk altına karbonat aşırı zararlıymış. Yara falan yapabiliyormuş sıkıntılı yani
Kucukadamimm 7 buçuk aylık oldu oğlum hala kokuyor. 😏😏 Asla ter kokmazdim. Kendimden tiksiniyorum artık. Deodorant falan ise yaramıyor. Doktora da gittim çok terliyorum diye. Tahlil yaptı herşey normal dedi 😏
Bebegim_34 Kizimmmmm3434 rica ederim inşallah bulursunuz bundan çok güzel çünkü kolay kolay geçmiyor kokusu