Kahvegerek Yukarıda da yazmışsın bir önceki postta yazdım diye bende profilini girip okudum o yazıyı ve bir yerde o uyurdu sonra ben ağlardım yazmışsınız, benim için annenin yada bebeğin ağladığı bir şey doğru değildir, orada yanlış bir şey vardır, yanlış anlamayın lütfen tartışmak için yazmıyorum ☺️