Kızlar selam, benim kızım 4405 kilo doğdu şuan 3 ayını doldurdu benim de aman aman çok bi sütüm yok zorlaya zorlaya götürüyorum son zamanlarda kızım çok hareketlendi sütüm yetmiyor doymuyor maalesef ki. Sizce ek gıda yavaştan versem mi yoksa mama mı başlasam.