Merhaba arkadaşlar 3 aylık bebeğim var bebekten önce çalışıyordum yetiyordu şimdi kıt kanaat geçiniyoruz ve çalışmam gerek böyle bildiğiniz homeofis çalışılacak bir iş varmı öncesinden 10 yıllık bir muhasebe tecrübem var müşteri danışanı olarak da çalıştım varsa tavsiyeleriniz beklerim şimdiden teşekkürler🌸