Adababy adetim düzensizdi korunmadığımız için her ay test alıp yapardım. Bi gün yine alıp yaptım bişey çıkmadı attım çöpe. O zamanlar kız yurdunda müdürlük yapıyordum. Temizlik görevlisi çöpleri boşaltırken kız öğrencilerin sanar diye 2 gün sonra aldım çöp kutusundan. Sonuç sizinki gibiydi emin olamadım bir daha yaptım ve tam belirgin oldu hemen 🥴