@Mefeannesi merhaba arkadaşım, benim kızımda da vardı 3 aylık dönemimizde çevremizden bi kaç kişi aç diyip duruyodu ama ben onları asla dinlemedim aksine bebeğimi takip ettim hep. Açlıktan değil hayır ilgisi asla yok eğer bebeğin kilo alımı normal ve iyi gidiyosa bebeğin aç değildir.
Bebeğin şuan ellerini , ağzını , dilini keşif halinde salyaları da akıcak bırak elleme engelleme bu en doğal döngü. Doktorumuzda aynı fikirdeydi bizimle ve çok iyi bişey olduğunu söylemişti.
Ayrıca diş çıkarma değil , diş etleri sertleşiyo damağı sertleşiyo ve kaşınıyo yani diş çıkıcak ama hemen pat diye değil bir kaç ay önceden başlar kaşıntı ağrı vs gibi durumlar bunların hepsi çok normal.
Biz şuan 5 aylık olduk hala daha devam ediyo ve süt dişleri diş etinin aşağısından görünmeye başladı yarıp çıkıcak bi kaç aya mesela . Şuan elleri ağzında salyalar fazla . Diş kaşıyıcı ver eline gerektiğinde yada eldiven şeklinde diş kaşıyıcılar mevcut e bebekte filan al onlardan. Biz almıştık hala daha kullanıyoruz. O yüzden elleme bebeğinin gelişiminin iyi olduğunu gösteriyo bence çok iyi bişey. Sağlıkla büyüsün🌿🤍