Arkadaşlar çok sosyal bir çocuk gülümser yaşıtlarının peşine gider göz teması var komut alıyor topu getir derim getirir kapıyı kapat derim kapatır. Alkış bay bay yapar ama 6,7kelime ancak söylüyor bir de işaret etme yok yani işaret parmağını kullanıyor ama öylesine hiçbir zaman istediği bir şey için kullanmadı o uzanmaya çalışır uzanmazsa mizmizlanir öyle ister inertte 12 bilemediniz 15. Aya kadar işaret etmesi gerek yazıyor benimle aynı sorunu yaşayan var mı ya da zamanında olup düzelen bebeği olan var mı?