Valla benim kizim 6ay21gunluk tutuyorum ek gida basladim ama emmesi ayni sutumde azalma olsa tepki gosterir bebegim diye düşünüyorum. Göğüsum her zmanki gibi yani hic sert degil yumusak sanki süt yok ama bebeğim emdikce süt gidiyor anliyorum emmesinden deneyin bence oruc tutmayi ilk uc gun zorlanirsiniz ama alışır vücudunuz. Süt uretimi olur sadece siz biraz bitkin düşersiniz yeterince yiyin sahurda bol bol su tüketin🤗