DoraKaya merhabalar, mamanın kesin kilo yaptığı kurgusu eskiden geliyor sanırım yapsa bizimkine yapardı. Anne sütünün her damlası şifadır lütfen böyle bir hataya düşmeyin. Benim bebeğimde akranları 120cc içerken o yarısını anca içiyordu. Yaşına girdi hala daha tam oturupta öyle yiyip içmez. Midesi küçük sanırım az az sık sık beslenmek istiyor. Sizde öyle yapın napalım demek bünye meselesi