senceumrumdam1 Endiselenmeyin, gönlünüzü ferah tutun. Tsh yüksekliği tiroidin az çalışmasının göstergesi, yetiskinlerde kilo almaya meyil olur ama o daha bebek belki geçici bi durumdur. Ayrıca tedavisi olmayan bir şey değil ama muhakkak çocuk endokrinolojisine götürün, ikinci kez bakılsın tsh-t3-t4 değerlerine.