Kızım 8 ay 9 Günlük 6 kilo 600 gram ne yaptiysam fayda etmiyor süt alerjisi vardı bir aydır diyeti açtık bir sorun yok şükür doktor artık raporlu mama verdi büyüme geriliği için bir ay güzel içti 500 Gr aldı simdi onuda içmiyor diş dönemi dişleri de şişti ondanda olabilir ama çok yıprandım yemek yapıyorum yemiyor gidipbaska birşey yapiyorum yemek yerken sürekli ellerime tutunup tutunup ayaga kalkıyor gezmek istiyor ben yesin istiyorum bu sefer sinirleniyorum 😓 çevresinde ya da çocuğu benim kızım gibi olup daha sonra gelisem kilo alan oldu mu sanki hep böyle küçük kalacakmış gibi hala 3-6 ay giydiği kıyafeti oluyor deli oluyorum bugün kıyafet aldım internetten 6-9 aylik içinde kaybolur resmen moralim çok bozuldu bir fikir verin nolur 😣