Kızlar önceden bu durumu yaşıyordum antisepresan kullanmıştım düzeldi, hamilelık düşümünce bıraktım, oğlum 16 aylık yine başladı mutsuz huzursuz sürekli başım dönüyor bayılacak gibi oluyorum ayakta zor duruyorm , yolda yürürken sanki yer ayağımın altından kayıyor , tansiyonum sürekli oynuyor oda stresten galiba böyle olup ilaç kullanmadan bi çare bulan var mı? Dün sahile filan gittim iyi hoştu bugun yine aynı