Aybukeea Aleoveraa valla bende öyleydim canım maalesef gaz yüzünden sürekli uyanıyor sabret 6 ay olunca en azından ek gıda alınca daha çok karnı doyuyor o yüzden eğitim daha iyi
Ruveydaa98 Elifozcan kızımı baştan beri hiç sallanmadı kayannama görümcem filan arada sallıyordu ama o hiç sevmedi 15 aylık yanıma yatar öyle uyur ama ben yanından gidiyim hemen uyanır
Elifozcan Artık tutamıyorum parmaklarımı hissetmiyorum suan telefonu bile zor tutuyorum birazdan uyku saatinde basıl sallayacağım bilmiyorum. Yok mu bunun bi çaresi napacağım komşuyu çağırdımda uyudu oda gitti bi annem var suanda