Pandaliii siz ne sıklıkla kullanacaksınız mesela ve aradığınız kalite nasıl ? Ben ottoplus 450yi kullanıyorum ben indirimde 900 TL’ye almıştım. Ağır bir araba çift elle katlama gerektiriyor bebeğim küçük pusette o varken tek elimle arabayı tut katla vs yalnızken inanılmaz zor oluyor ikisini aynı anda taşımak çok efor gerektiriyor. Tekerlekleri çok büyük o sebeple arabanın altında ki gözü sürekli tekerleklerden dolayı kirleniyor. Arabanız var ise bagajı büyükse ancak sığar küçük bagajlara sığmıyor. Başka soru işareti varsa cevaplarım. Çok memnun sayılmam yani. Yaza kadar baston alacağım çünkü eş ile kavga sebebi 😁