Merhaba anneler bebegim 3 ay 9 günlük 5 haftadır kakasını yeşil yapıyor kokuyor cok kotu gazi da kokuyor aşırı normal mi acaba sizde bole yasadinizmi saglik ocaginda ki doktor bu aylarda normal dedi cocuk doktoru kaka tahlili istior ama bi türlü veremioruz biraz kafaya takmış durumdayım lütfen cevaplarsnz sevinirm❤