Sol göğsümü bebeğim pek almıyor uyku arasında falan emziriyorm genelde. Ama bugün sol göğsümde çok şiddetli bir ağrı var ateş kızarıklık vs yok ama sanki ezilmiş gibi dokunamadığım bir ağrı. Mesela aşağı eğilirken sanki göğsüme taş bağlamış gibi öyle bir ağrı saplanıyor kendimi de sağdım ama sanki hala çok dolu gibi acıyor başına gelen var mı mastit mi oluyor bu