Busra-barlad Merhaba anneler bebeğim 4 ay 10 günlük 3 aylıkken sağlık ocağında verem aşısı olduk fakat şimdi kolumuz şişti çocuk doktoru bizi önce alerji doktoruna sonra alerji doktoruda enfeksiyona sevk etti aranızda bu durumu yaşayan var mı !
Dmlbrls Aşı yeri bizimde biraz şişti bebeğim 4 aylık şuan ama sağlık ocağındaki ebemiz şişer kızarır akıntı da olabilir daha sonra kabuk bağlayıp bizdeki aşı izine dönüşcek korkma demişti