Kızlar size danışmak istediğim bir konu var. Oğlum doğduğundan beri emzik kullanıyor bir aydır falan sadece uykuya geçişte ve uykuda ağzında. Nasıl bırakabiliriz deneyimi olan var mı? Gece uyanınca emzik olmadığı için ağlıyor o yüzden bıraktırmak istiyorum.