Mahirin-msi Valla ben bir kere denedim hazır değildim anında geri bağladım 2. Denememiz ise bez baglatmamaya basladı. Sürekli kaçıyor ediyor o zaman baktım sabrım da var gel bakalım diyip sürece lak diye giriş yaptım 😂 uyumadan 1 saat önce sıvı alımını minumum seviyeye indirmeye calısıyorum. Bir de uyuduktan 3 saat sonra çise kaldırıyorum. O zaman yaparsa yapıyor. Diğer kaldırışım gece süt içmeye bayılıyor benim oğlum o uyandığı zaman bunda banko çişini yapıyor. Ama ilk 1 hafta foşur foşur geceler işedi 😂 uyumadım resmen gece boyu ayakta takipteydim. Ama bezden kurtulduğunuz zaman her şey o kadar iyi oluyor ki. Çocukta o rahatlığa alışıyor sizinle beraber.