Kızlar merhaba kızım 3aylık meme reddi yaşadığım için sütümü sağıp sağıp verirdim her sağmada 140 150 cc cıkardı bundan 2hafta once falan akciğer enfeksiyonu geçirdim cok ağır bi şekilde 40derece ateş ölüyorum sandım doktor antibiyotik verdi kullanman gerekiyo yoksa hastaneye yatarsın dedi ilacı kullandım o sıra sütümü veremedim mama verdim sütüm nerdeyse yok gibi artık sıktıkca geliyo ama sağma makinasıyla cıkaramıyorum süt arttıcı çaylar içiyorum ama faydası yok gibi kızım daha cok kücük anne sütü alsın istiyorum sütümü arttırıcak neler yapabilirim acil önerilerinize ihtiyacım var