Kızlar selam, 4 aylık bebeğim bugün sürekli (emerken bile) sanki bişeyler anlatıyormuşçasına homurdandı. Aslında arabada emzirirken boğazına süt kaçtı bir anda ve çıkarabilmek için sertçe öksürdü. Homurtular da bundan sonra başladı. Acaba boğazı mı acıdı? Ondan mı homurdanıyor? Sabahtan bu yana içime dert oldu da 🙄