cicekbahcem Arkadaşlar dil bağı kestirdik geçen hafta salı günü doktorumuz masaj falan vermedi normal mi?
CaglaOkan76 cicekbahcem geçmiş olsun benim bebeğim de 34 günlük dil bağı var siz ne zaman yaptırdınız ameliyatı doktorumuz 4 5 aya kadar bekleyelim diyor ama
Betul1 cicekbahcem masaj vermiyor doktor sık sık emzirin çabuk iyileşiyor geçmiş olsun 42 günlükken kestirmiştik bizde
cicekbahcem CaglaOkan76 bizede öyle dediler ben beklediğime pişman oldum 3.13 de yaptırdik ilk üç da olsa iyiydi dediler
Sumeyye89 cicekbahcem onu bilmiyorum biz 15 günlük falandı kestirdigimizde şimdi doktorlar genel muyanede dil bağı kestirmişsiniz diyor kestirdigimiz gün cıkartı dilini kızım
cicekbahcem Sumeyye89 bizimki çok kısa ve kalın mis 3 kesik attı doktor bayağı zor oldu , sonrası da aynı şekilde,nette hep masaj diyor da 😔
Betul1 cicekbahcem normal bizim de öyledi dilinin altında beyazlık vardı doktor iyileşiyor demişti bende sizin gibi korkmuştum