Elisa77ebru net 2 aydan beri yaşıyoruz denemediğim mama biberon kalmadı tahliller yaptrdık araştırma hastanesine gastroentorolojiye götürdük bişey çıkmadı 6 aylık şuan ve o zaman dan beri uykusunda besledim geceleri nöbet tuttum ne kadar yerse kar diye şükür ek gıdaya ufaktan başlıyoruz artık ta biraz rahatlicam